Blog Geng

CARA-CARA DAFTAR NAMA DALAM CHATROOM

-klik di ''setname'' di petak chatroom sebelah kanan bawah
-klik sign up
-masukkan username, password dan email anda
-jika keluar perkataan ''this screen has be taken, maknanya nama tu dah ada orang guna.. so guna username lain ok..
-lepas dah lepas proses isi username, leh la isi gambar....

KEPADA MEREKA YANG TAK DAPAT DENGAR MUZIK, SILA KLIK LINK INI KEMUDIAN REFRESH..http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2F67.220.77.92%3A8000%2Flisten.pls&h=dAQBAOyAs

''SELAMAT BERCHATING SAMBIL MENDENGAR WORLDWIDE RADIO FM
HIBURAN SEPANJANG MASA"

UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI RADIO INI SILA KLIK LINK INI http://w0rldwide.webs.com/chatroom.htm

Jumlah Paparan Halaman

ZUL. Dikuasakan oleh Blogger.

Bukan kaki mohong

Bukan kaki mohong

Followers

Radio Penang FM

Lagu Dimainkan: Loading...

Kotak Permintaan Lagu

TWITER

Chat box

RSS

Mencintai dan di cintai.... apa yang beza nye kan...

Hiyarkkk..... tetibe sekali lagi entry aku bercerita tentang CINTA lagi.... ewah ewah... mcm doktor cinta plak.... ok... sapa yg x pernah alami n menyelami perasaan berCINTA sesama insan kan.... mesti semua akan lalui punya klu nyawa kita still panjang kan.... yg membezakan kita cuma cara ianya bermula, berputik (Lagu Dari Sinar Mata di putarkan) hehehee...  dan juga jalan cerita CINTA kita kekadang ada yg sad ending... ada yg terhalang oleh org tua... ada yg x panjang nyawa... ada yg hepi ending di tangan tok kadi.... n x salah kan klu aku katakan ada yg bercinta just sebab nafsu semata mata kan zaman la ni... aiyark... klu leh elakkan lah dari cinta sbb nafsu ni ok...

 
Ok.... aku nak tanya ni.... apa beza Di cintai dan Mencintai seseorang...??
Hurmmm.... agak2 kan... yg mana lebih bahagia kan antara org yg Dicintai dan org yg Mencintai.....  ramai gak aku tanya soalan ni kat kawan2 aku.... masing2 pilih " Baik aku Dicintai"... why??? 
  • Maybe sebab kita x perlu risau apa yang kita lakukan, si dia xkan bantah, sbb dia yg syg kita.... so disini kita leh tengok ada setengah org ego nye lain skit sebab dia di cintai..... ikut suka dia je nk wat apa tanpa bg tahu pasangan nya kan... erkk betul ke aku merepek ni... hehehe paham ke apa yg aku cuba gtau ni....
  • Maybe sebab klu kita Di cintai, kita rasa kita ni ada kelebihan sebab kita Di cintai tanpa di minta... so di sini ada la niat nak main kayu 3 kayu 4 5 6 7 8 kayu hoki kayu buta kayu... sbb ego nye lain mcm klu kita Di cintai... walaupun kita x buat tapi mesti ada pernah terdetik kan nak buat kannn....
  • Maybe sebab rasa bebas.... ya bila kita Dicintai, terasa la bebas sbb kita Dicintai, bkn mencintai nya n bkn kita yg pinta cinta tu kan... so sometime ada la yg main ugut2 pasangannya kan... " ok fine kita putus la cmni".... betul x.... ikut suka dia je kan... mentang2 la kita yg mencintai nya...  
  • Maybe sebab klu Di cintai, erk apa lagi apa lagi... td byk dah aku dok pikir....
Sbenarnya byk lagi aku dok terlintas kat otak aku ni... bila nak taip aku dah lupa... mungkin sebab tadi lipas terbang atas rambut aku.... hampeh nye lipas... mcm mana leh sesat dlm umah ku ni ku pon xtau.... terlupa abis apa ku nak taip tadi....

aku rasa takat ni je la kut entry pendek ku ni.... bagi aku la kan.... Mencinta dan Dicintai tu sama je.... tapi satu nasihat pada org yg Dicintai.... Hargailah org atau insan yg Mencintai kita tu.... sbb mungkin itu adalah jodoh korang... mungkin klu korang main kan hati diorang, suatu hari nanti anda mencintai org lain... anda akan rasa apa yg korang dah buat pada org yg mencintai korang suatu masa lalu.... Allah Maha Adil...

Bersyukurlah  bila kita Dicintai seseorang... cubalah menyayanginya ok.... jgn sesekali abaikannya n tinggalkan dia.... apa yg penting dlm CINTA adalah ikhlas jujur .... InsyaAllah bahagialah kita.... letakkan cinta sesama insan nmber 2 dalam hati korang.... nmber 1 cinta kita pada Yang Maha Agung.... ok...  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Catat Ulasan