Blog Geng

CARA-CARA DAFTAR NAMA DALAM CHATROOM

-klik di ''setname'' di petak chatroom sebelah kanan bawah
-klik sign up
-masukkan username, password dan email anda
-jika keluar perkataan ''this screen has be taken, maknanya nama tu dah ada orang guna.. so guna username lain ok..
-lepas dah lepas proses isi username, leh la isi gambar....

KEPADA MEREKA YANG TAK DAPAT DENGAR MUZIK, SILA KLIK LINK INI KEMUDIAN REFRESH..http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2F67.220.77.92%3A8000%2Flisten.pls&h=dAQBAOyAs

''SELAMAT BERCHATING SAMBIL MENDENGAR WORLDWIDE RADIO FM
HIBURAN SEPANJANG MASA"

UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI RADIO INI SILA KLIK LINK INI http://w0rldwide.webs.com/chatroom.htm

Jumlah Paparan Halaman

ZUL. Dikuasakan oleh Blogger.

Bukan kaki mohong

Bukan kaki mohong

Followers

Radio Penang FM

Lagu Dimainkan: Loading...

Kotak Permintaan Lagu

TWITER

Chat box

RSS

Bila An Jul menjadi jiwang, macam ni la jadinya....

Kekadang bila kita bahagia di buai perasaan cinta, kita tidak akan tahu ertinya sakit bila kehilangannya......now aku dah paham...

Buat apa bercinta 1 tahun, 10 tahun, 100 juta tahun andai kata tak boleh nak bersama???
Perlukah aku menunggunya just semata2 aku sayang sangat2 pada dia dan aku tahu hubungan tu pasti tak kan terjadi....??
Buat apa menabur janji2 andai kata tak boleh nak tepati nya...??
Kenapa wujudkan kenangan2 manis andai kata ia boleh menjadi racun bila semua ini terjadi..??
Tahu tak banyak benda yg aku sia2 kan di sebabkan terlalu asyik dalam bercinta...??

Kenapa bila aku jumpa pengganti tapi benda yang sama akan berulang balik..?? tahu tak luka... hati aku ni....  why mesti ada yg menghalang...??? why mesti aku kehilangan orang2 yg aku sayang dalam hidup aku...?? Sampai bila aku harus menunggu...??? Nak aku pasrah selama2 nya atau nak aku bangkit n x kenai apa itu cinta ke.....??? Andai kata suratan takdir tidak mengizinkan aku memiliki orang yg aku sayang ketika ini, aku redha.... sebab ini hikmah yg perlu aku fahami n cari.... aku tak malu untuk meluahkan apa yg aku rasa sekarang ni sebab aku puas... di dunia yg nyata, aku keseorangan. walaupon ada yg menyayangi aku... but tak semua aku leh luahkan... mungkin dengan penulisan ni, ia akan keluar semua apa yg aku rasa... biarlah org nk kata jiwang ka apa ka, ini hidup aku... hmmm... andai kata lah, suatu hari nanti aku kecewa teruk, maybe.. aku akan hilangkan diri seketika dari semua yg kenal aku... termasuk adik2 aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

anything possible berkata...

Kita belajar dari kesilapan dan pengalaman. Gagal sekali tak bererti selamanya gagal. Kadang-kadang Allah sengaja temukan kita dengan orang yang salah, supaya suatu hari nanti, bila kita bertemu dengan orang yang tepat, kita tahu menghargainya..Wallahua'alam. Kita juga selalu dengar, Allah sengaja turunkan hujan yang lebat tapi selepas hujan yang lebat itu, Allah anugerahkan kita dengan pelangi yang indah.

Catat Ulasan