Blog Geng

CARA-CARA DAFTAR NAMA DALAM CHATROOM

-klik di ''setname'' di petak chatroom sebelah kanan bawah
-klik sign up
-masukkan username, password dan email anda
-jika keluar perkataan ''this screen has be taken, maknanya nama tu dah ada orang guna.. so guna username lain ok..
-lepas dah lepas proses isi username, leh la isi gambar....

KEPADA MEREKA YANG TAK DAPAT DENGAR MUZIK, SILA KLIK LINK INI KEMUDIAN REFRESH..http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2F67.220.77.92%3A8000%2Flisten.pls&h=dAQBAOyAs

''SELAMAT BERCHATING SAMBIL MENDENGAR WORLDWIDE RADIO FM
HIBURAN SEPANJANG MASA"

UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI RADIO INI SILA KLIK LINK INI http://w0rldwide.webs.com/chatroom.htm

Jumlah Paparan Halaman

ZUL. Dikuasakan oleh Blogger.

Bukan kaki mohong

Bukan kaki mohong

Followers

Radio Penang FM

Lagu Dimainkan: Loading...

Kotak Permintaan Lagu

TWITER

Chat box

RSS

Hari ke 23 berpuasa

Allhamdulillah sempurna puasa hari ke 23... cuaca kat penang ni pon dok hujan2 je bila masuk minggu2 terakhir bulan puasa ni... hujan rahmat ni... hari x g mana pon.. dok umah sambil renovate blog aku je... dah tu dok tringat si dia kat sana... aku baru je semalam sampai dari KL g melawat dia.. dia excident.. seb bek dia x pape... kekadang dok jauh pon susah... bila dia dlm kesusahan, aku bukan leh onthe sport nk ada sblah dia... leh mesej n call je... kereta dia je yg hancur... so xde transport nak g keje... kena la aku g sana utk anta dia g keje...then ku balik la smalam sebab dia kata xpe minggu ni kawan dia leh anta dia g keje... then hari ni, tetibe kawan dia g tnjung malim... adess... sian dia xde sapa amik dia kat tmpat keje dia td... teksi mana nk ada time jalan dok jem... dah dekat senja baru la ada kawan dia mai amik  ... erkk kawan laki (xjeles pon)... lega la ada org mik dia... aku lak kua ngan kawan baik aku Tarmizi yg dok paksa buka puasa ngan family dia kat umah... adess... malu cek... sebelum tu kami dua kua tgk wayang... cerita cowboy & alien .... hahahaha mcm couple plak... pastu g airport tgk kapai terbang naik n trun (xde keje)...  erk sumpah kami bukan GAY...sempat gak la aku bergambar ngan kereta kegilaan aku... jadi la dapat dok ngan gambo je... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Catat Ulasan