Blog Geng

CARA-CARA DAFTAR NAMA DALAM CHATROOM

-klik di ''setname'' di petak chatroom sebelah kanan bawah
-klik sign up
-masukkan username, password dan email anda
-jika keluar perkataan ''this screen has be taken, maknanya nama tu dah ada orang guna.. so guna username lain ok..
-lepas dah lepas proses isi username, leh la isi gambar....

KEPADA MEREKA YANG TAK DAPAT DENGAR MUZIK, SILA KLIK LINK INI KEMUDIAN REFRESH..http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2F67.220.77.92%3A8000%2Flisten.pls&h=dAQBAOyAs

''SELAMAT BERCHATING SAMBIL MENDENGAR WORLDWIDE RADIO FM
HIBURAN SEPANJANG MASA"

UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT MENGENAI RADIO INI SILA KLIK LINK INI http://w0rldwide.webs.com/chatroom.htm

Jumlah Paparan Halaman

ZUL. Dikuasakan oleh Blogger.

Bukan kaki mohong

Bukan kaki mohong

Followers

Radio Penang FM

Lagu Dimainkan: Loading...

Kotak Permintaan Lagu

TWITER

Chat box

RSS

Hari ke 14 berpuasa

Assalamualaikom semua pembaca.... apa khabar anda semua... harap anda semua sihat2 la ye...  hari ni dah masuk hari ke 14 iaitu 2 minggu di bulan ramadhan.... x sedar kan masa berlalu begitu pantas kan sekarang ni... so apa aktiviti korang hari ni...?? mesti ada yg bersiap2 nak beli2 baju raya, beli perkakas dapur nak buat kueh biskut2 raya kan kan... macam aku plak arini dok umah je... xde aktiviti pon... just mengadap laptop aku ni je... harini baru la aku start edit medit aku punya blog... ades... malu aih kat hampa.... sian aku lembab n buta it skit... hampa tengok la blog aku ni.... ntah pape kan... hurmm xpe xpe... ni tengah renovate lagi ni...hujung tahun siap kut....aku sebenarnya niat di hati memang nak tido je arini.... tapi.... jiran aku punya jiran punya anak2 dok wat huru hara kat lua umah aku ni.... dok nyanyi lagu raya la... dok main sep sep tom tom la.... pastu bergaduh jerit merit... huishh mcm nak cekik2 je budak2 tu... nasib baik la bulan posa... sabo je la telinga mendengarnya.... jam sekarang pukul 2.54pm... aku sebenarnya x tdo lagi dari semalam.... xtau la pasai pa.... ni klu aku lena,comform aku jaga masa terawih rakaat ke 14....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Catat Ulasan